Този сайт използва бисквитки за да може да функционира пълноценно.
Повече може да видите в политика за бисквитките.
Рекламации и връщане на стоки
Право на отказ
Според условията на чл. 55 от ЗЗП вие имате право да се откажете от поръчаните стоки в срок от 14 дни от получаване на доставката, в случай, че стоката не е използвана, цялостта на опаковката й не е нарушена и е с всички прилежащи и фабрично закачени към нея етикети и е във вида, в който е получена.
Всеки потребител има право на отказ от закупената стока и съгласно Закона за защита на потребителите, чл. 50 от ЗЗП може да я върне в 14 дневен срок от датата на сключване на договора.
Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:
- получената стока явно не съответства на заявената в поръчката
- грешката е настъпила в резултат на наша вина
За да се възползвате от това ваше право е нужно преди изтичането на 14 дневния срок да изпратите имейл с номер на поръчката ви и попълнена декларация (свалете от тук) на
- електронна поща: [email protected];
На връщане подлежи цялата доставка или част от нея. Не е необходимо да обявявате причината за връщането! С цел подобряване на качеството на услугата, ние Ви молим да ни съобщите основанието, поради което сте решили да върнете закупената стока.
Връщането на сумата става в срок от 14 дни от получаването на стоката в наш склад. За приемането на стоката ще Ви уведомим по e-mail. Парите се възстановяват на посочената от Вас във формуляра банкова сметка. Средства се възстановаяват само по сметки с български IBAN. Изключение са само случайте в които клиента няма сметка с български IBAN и всички такси за превода са за сметка на клиента.
При попълнен формуляр ние взимаме предвид две изключения, за които не се прилага правото на отказ:
- когато доставката касае стоки, изпълнени по спецификация на клиента. Това включва всички доставки на продукти, които извършваме съгласно индивидуални заявки на наши клиенти
- когато клиентът е юридическо лице, т.е. не е потребител по смисъла на чл. 13, ал. 1 от преходните и заключителни разпоредби на Закона за защита на потребителя.
Рекламации
След като заявката за рекламация бъде обработена от ДИ ДЖИ ДИДЖИТАЛ ЕООД и се провери дали действително гаранцията покрива тази стока, тя ще бъде поправена, заменена или ще подлежи на възстановяване на заплатената сума, съгласно настоящите условия.
ДИ ДЖИ ДИДЖИТАЛ ЕООД запазва правото си да не удовлетвори рекламации, за които след обработката им е установено, че не попадат в обхвата на законовата гаранция. Съответните стоки ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.